Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

AMICA

Stawia na młodzież i siatkówkę

Stawia na

W kilku szkołach powiatu szamotulskiego polski producent AGD rusza z projektem „Akademia Siatkówki Amica”. Przewiduje on zorganizowanie zajęć dla młodzieży w wieku 11 lat. Będą się one odbywały w trzech szkołach w Szamotułach oraz w jednej we Wronkach, ale uczestniczyć w nim będą mogli także uczniowie pozostałych szkół w tych miastach.

Jeszcze w tym roku, od września, dołączą do projektu dzieci 10-letnie, a w przyszłym – obecne dziewięciolatki. Zadanie realizowane będzie z udziałem kadry szkoleniowej Uczniowskiego Klubu Sportowego „Szamotulanin” oraz Akademii Sportu Wronki. Partnerami w realizacji projektu są samorządy powiatowe i gminne, z Szamotuł i Wronek.

Pilotaż obejmuje trzy lata szkolne, począwszy od roku bieżącego. Intencją grupy Amica jest rozwijanie projektu w kolejnych latach. Jako sponsor właściciel marki Amica zapewni szkolenia dla trenerów, koszulki sportowe dla dzieci, dofinansuje obozy szkoleniowe i turnieje, a przede wszystkim przekaże sprzęt sportowy do gry w siatkówkę na potrzeby zajęć zaplanowanych w ramach projektu.

– Jako firma promująca i uwzględniająca w swoich działaniach, również produktowych, zdrowy styl życia doceniliśmy potencjał siatkówki jako dyscypliny, która łączy ogólny rozwój fizyczny z wyszukaną taktyką. Ponieważ czujemy się firmą silnie związaną z Wielkopolską, a zwłaszcza z otoczeniem naszej fabryki we Wronkach, projekt Akademia Siatkówki zaczynamy właśnie w powiecie szamotulskim. Pragniemy, by nie tylko pomógł klubom w szlifowaniu talentów, lecz również przyczynił się do ogólnego poziomu umiejętności sportowych młodzieży z tego terenu, wśród której są przecież dzieci naszych pracowników. Sprzęt, jaki przekazujemy na cele Akademii, będzie wykorzystywany przez szkoły, w których będziemy realizować nasz projekt, również do planowych zajęć wychowania fizycznego – powiedział Olech Bestrzyński, dyrektor ds. zasobów ludzkich grupy Amica.

2020-03-30

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2020 InfoMarket