Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

REMINGTON

Ogłasza współpracę z Manchesterem United

Ogłasza współpracę

W trakcie wiosennej konferencji prasowej marka Remington ogłosiła podpisanie pięcioletniej umowy z Manchesterem United. Tym samym została pierwszym oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego w kategorii urządzeń do stylizacji.

Partnerstwo obejmujące zarówno drużyny mężczyzn, jak i kobiet, będzie dotyczyło współpracy marki Remington oraz klubu przy prowadzeniu szeroko zasięgowych kampanii marketingowych, skierowanych zarówno do fanów Manchesteru, jak i klientów marki Remington. W ramach wielokanałowych działań Remington i Manchester United będą współpracować przy kampanii akcentującj indywidualność i moc pewności siebie, która pochodzi z wnętrza każdego z nas. Partnerstwo to wesprze i wzmocni kampanię marki Remington pod nazwą „Twoja historia po twojemu”, która popularyzuje misję marki, mającą na celu pomoc konsumentom w rozwijaniu pewności siebie i budowaniu własnego stylu. Spotkanie było oczywiście także okazją do zaprezentowania nowych produktów. Wśród nich znalazły się m.in. nowe golarki foliowe z serii Style, stanowiące propozycję dla mężczyzn, którym zależy na komfortowym i dokładnym codziennym goleniu. Jedną z innowacji jest także prostownica Curl & Straight Confidence. Dzięki unikalnie skręconym płytkom kręcenie i prostowanie są znacznie łatwiejsze, a stylizację wykonuje się niezwykle sprawnie. Remington planuje tak że organizację większej liczby akcji kierowanych do mężczyzn, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych, a także promocję konsumencką z nagrodami w postaci biletów na rozgrywki piłki nożnej drużyny Manchester United. Akcje kierowane do mężczyzn nosić będą wspólną nazwę #TwojaHistoriaPoTwojemu, będącą kontynuacją komunikacji marki, odnoszącą się do indywidualności i wyjątkowości każdego z nas. Można to uznać za swoisty powrót do korzeni amerykańskiej marki, która przecież w 1937 r. zaprezentowała swoją pierwszą elektryczną maszynkę do golenia. Kontynuowane będą także bezpłatne warsztaty „Bądź sobą po swojemu”, podczas których uczestniczki mają okazję nauczyć się asertywności wobec fałszywego obrazu r zeczywistości w mediach społecznościowych oraz tego, jak na nowo zbudować poczucie własnej wartości. Dotychczas warsztaty odbyły się w Opolu, Olsztynie i Radomiu.

Zdjęcia: www.robertwilczynski.pl

Ogłasza współpracę

Spotkanie poprowadziła znana prezenterka i dziennikarka sportowa Karolina Szostak.

Ogłasza współpracę

Kwestie umowy z MU przybliżył Karol Dziarnowski – prezes zarządu Spectrum Brands Poland, z kolei Katarzyna Krauze, szefowa marketingu AGD do pielęgnacji osobistej, zaprezentowała nowości produktowe i podsumowała akcję „Bądź sobą po swojemu”.

Ogłasza współpracę

Jak zwykle na imprezach organizowanych przez markę Remington nie zabrakło możliwości skorzystania z konsultacji profesjonalnej stylistki.

Ogłasza współpracę
Ogłasza współpracę
Ogłasza współpracę

Nie zabrakło także możliwości przetestowania najnowszych produktów.

Ogłasza współpracę

Spotkanie swoją obecnością uświetniło wiele gwiazd showbiznesu, m.in. aktorka Katarzyna Zielińska.

2019-04-25

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2020 InfoMarket