REMINGTON

W męskim świecie

W męskim świecie

Ponad 80-letnia historia marki Remington w branży pielęgnacji urody swoje początki miała w golarkach. W ostatnim czasie firma, wracając do korzeni, oprócz urządzeń dla pań skupiła się również na promocji produktów dla mężczyzn. W globalnej strategii marketingowej objawia się to m.in. współpracą z klubem piłkarskim Manchester United.

W trakcie ostatniego spotkania dla mediów marka również postawiła na męski świat. Była to okazja do rozmowy na temat nowych produktów oraz miłego spędzenia czasu. Na wydarzeniu nie zabrakło influencerów oraz gwiazd. Remington zaprosił m.in. Rafała Jonkisza, Tomasza Ciachorowskiego, Artura Chamskiego, Piotra Sałatę, Kamila Owczarka, Artura Filipowicza, Przemysława Burkackiego czy Maksa Ziębę. Obecni goście mogli spróbować ponad 20 gatunków piwa kraftowego oraz zmierzyć się w turnieju w grze „FIFA” na konsoli PS4. Prawdziwą podróżą w czasie była możliwość zagrania na odrestaurowanym flipperze w grę typu pinball. Na tych, którzy potrzebowali pomocy z zarostem, czekał z kolei profesjonalny barber ze sprzętem marki Remington.

Oczywiście, była to także okazja do zapoznania się z nowościami produktowymi. Szczególne zainteresowanie wzbudziła linia produktów sygnowanych herbem Manchesteru United, która zapowiada się na prawdziwy świąteczny hit. Po ciepłym przyjęciu innowacyjnej prostownicy Curl & Straight Confidence firma powiększa swoją ofertę m.in. o suszarkę z tej linii.

2019-10-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket