Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

FRANKE

„Kuchnia sercem domu”

„Kuchnia

W warszawskiej Kinotece odbyła się uroczysta premiera spotu reklamowego firmy Franke zatytułowanego „Kuchnia sercem domu”. Spotkanie oficjalnie zainaugurowało kampanię telewizyjną, dodajmy: pierwszą tak dużą kampanię Franke od 15 lat.

Od strony kreatywnej całość koncepcji przygotowała agencja Bardzo z prezesem i dyrektorem kreatywnym Hubertem Stadnickim na czele. Spot został wyprodukowany przez OTO Film, a jego producentem był Łukasz Tomasz Kołtunowicz. Z kolei za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Jesienna odsłona kampanii potrwa od 16 września do 31 października 2019 r. Celem działań reklamowych jest komunikowanie szerokiego portfolio sprzętów, którymi można wyposażyć całą kuchnię. Firma chce zwiększyć świadomość marki Franke jako producenta całościowego wyposażenia kuchni: zlewozmywaków, baterii, płyt grzewczych, piekarników, okapów oraz przydatnych akcesoriów, tworzących funkcjonalne i piękne wnętrze. Silny akcent położono również na Franke Vital, innowacyjną baterię z filtrem w formie niewielkiej kapsułki. Kampania reklamowa Franke prezentowana będzie w kanałach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Jesienna promocja marki obejmie również prasę i Internet. W telewizyjnej reklamie, wyreżyserowanej przez Karolinę Lewicką, rodzinę odwiedzają potencjalni kupcy jej domu. Okazuje się jednak, że dom, a zwłaszcza kuchnia, w której koncentruje się życie rodzinne, pełne są wspaniałych wspomnień, z którymi bohaterowie nie chcą się rozstać. – Hasło kampanii – „Kuchnia sercem domu” – idealnie odzwierciedla to, jak my we Franke myślimy o kuchni. Według nas to najważniejsze miejsce dla całej rodziny. Tutaj nie tylko przygotowujemy posiłki, ale także rozgrywają się ważne sprawy z naszego życia. Rozmawiamy z najbliższymi, biesiadujemy z przyjaciółmi, wyruszamy w fascynujące kulinarne podróże. Nastrój spotu pokazuje, że z kuchnią wiążą się nasze wspomnienia i mamy do niej emocjonalny stosunek. To prawdziwe serce domu, a nie jedynie miejsce wypełnione niezbędnymi do życia przedmiotami – komentuje Monika Dembowska, marketing manager Franke Polska. Po premierze spotu reklamowego Franke wszyscy zaproszeni goście wspólnie obejrzeli film „Ból i blask” w reżyserii Pedro Almodovara.

„Kuchnia

Oficjalną część spotkania zainaugurował Marek Szymański, prezes zarządu polskiego oddziału Franke, który podkreślał, jak dużym wyzwaniem, a jednocześnie ważnym przedsięwzięciem dla firmy było zorganizowanie kampanii reklamowej „Kuchnia sercem domu”.

„Kuchnia

Na wydarzeniu nie zabrakło pamiątkowej „ścianki”. Na zdjęciu (od lewej): reżyser spotu Karolina Lewicka i Katarzyna Niezabitowska- Baj – PR & event manager Franke.

„Kuchnia

Monika Dembowska, marketing manager Franke Polska, opowiedziała o szczegółach pracy nad kampanią reklamową.

„Kuchnia
„Kuchnia

Spot reklamowy Franke odwołuje się do ludzkich emocji i przywiązania do tzw. czterech kątów, z którymi łączy nas wiele wspaniałych chwil naszego życia.

„Kuchnia
„Kuchnia

Podczas imprezy nie obyło się bez oficjalnych podziękowań dla twórców spotu reklamowego Franke.

2019-10-01

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket