Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

BEAUTIFLY

Profesjonalna pielęgnacja w domu

Profesjonalna pielęgnacja

Rozmowa z Marcelą Chmielowską-Kusz – właścicielką i ambasadorką marki Beautifly

Redakcja: Skąd pomysł na utworzenie marki Beautifly?

Marcela Chmielowska-Kusz: Od zawsze fascynowała mnie branża beauty oraz produkty tworzone z myślą o kobietach. Kilka lat temu miałam możliwość reprezentowania Polski na międzynarodowym konkursie Miss Universe w Stanach Zjednoczonych. Przyjechały tam kobiety ze wszystkich stron świata, różne kanony piękna. Miałam okazję zobaczyć, jak każda z nich codziennie przygotowuje się do sesji zdjęciowych, pokazów mody oraz eventów organizowanych przez marki kosmetyczne. Jedne wstawały o świcie, by zdążyć zrobić makijaż, przykleić sztuczne rzęsy, zakręcić włosy, inne stawiały na większą naturalność, a jeszcze inne miały swojego fryzjera czy makijażystkę, którzy dbali o każdy detal. Jedną rzeczą, która je łączyła, było to, że każda z nich w swoim kraju była uważana za kanon piękna. Moim celem stało się, stworzenie produktów, które pomogą każdej kobiecie zadbać o swoją urodę, znaleźć czas dla siebie bez względu na to, kim są, czym się zajmują i skąd pochodzą. Prywatnie od dwóch lat sama jestem mamą i wiem, jak niekiedy ciężko jest wszystko pogodzić, nie wspominając już o czasie tylko dla siebie. Dlatego tym bardziej teraz produkty Beautifly są moimi ulubionymi urodowymi gadżetami.

W jakich segmentach produktowych funkcjonuje Beautifly?

Skupiamy się głównie na produktach do pielęgnacji twarzy i ciała. Chcemy stworzyć każdej kobiecie możliwość dbania o urodę w domu, kiedy nie ma czasu na częste wizyty u kosmetyczki.

W jakim kierunku rozwijać się będzie oferta marki?

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się marką. Obecnie w portfolio mamy ponad 20 produktów. Słuchamy potrzeb naszych klientów i tworzymy produkty profesjonalne do użytku domowego. Kolejnym krokiem będzie rozwój i poszerzenie obecnych kategorii. W swoich produktach dużą wagę przywiązujemy również do bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie przed wprowadzaniem na rynek są poddawane drobiazgowym testom, ponieważ, obok skuteczności, bezpieczeństwo naszych klientów to dla nas priorytet.

Które produkty szczególnie wyróżniają się w ofercie?

Największą popularnością cieszą się w tym momencie szczoteczki do oczyszczania twarzy. Stworzyliśmy całą serię, skierowaną do różnych grup docelowych, typów cery, aktywności użytkownika, tak, żeby zaspokoić potrzeby każdej kobiety. Nasze szczoteczki produkujemy z silikonu medycznego, więc są bezpieczne i nie ma ryzyka, że skóra będzie podrażniona lub uczulona. Dodatkowo wszystkie szczoteczki wyposażyliśmy w innowacyjne funkcje (np. B-Clean) lub zaopatrzyliśmy w atrakcyjne akcesoria (np. B-Pure).

Profesjonalna pielęgnacja
Profesjonalna pielęgnacja
Profesjonalna pielęgnacja

Bogata gama elektroniki marki Beautifly pozwala wykonywać w domu zabiegi do tej pory znane z salonów kosmetycznych.

Jakie obecnie są trendy w dziedzinie dbania o urodę i zdrowie?

Najważniejszym elementem dbania o urodę jest jej właściwa pielęgnacja. Żaden, nawet najdroższy, kosmetyk nie będzie dobrze wyglądał na skórze, która jest zaniedbana. Dlatego tak ważne są systematyczna pielęgnacja oraz właściwe jej oczyszczanie i codzienny dokładny demakijaż. W dzisiejszych czasach dla większości osób liczą się przede wszystkim wygoda oraz czas. Produkty marki Beautifly pozwalają na wygodę, bo klient decyduje, kiedy ma ochotę wykonać zabieg, oraz oszczędność czasu, ponieważ nie musi nigdzie dojeżdżać, umawiać się i czekać na termin. Ale przede wszystkim dają możliwość systematycznej pielęgnacji, która odpłaci się zdrową i zadbaną skórą.

W jakich kanałach dystrybucji, oprócz firmowego sklepu internetowego, dostępna jest oferta marki?

Obecnie oprócz naszego sklepu internetowego produkty są dostępne w sieciach handlowych oraz również innych sklepach internetowych. Rozległy model dystrybucji jest niezwykle ważny, ponieważ pozwala dotrzeć do klientów wszelkiego typu. Poza tym w produktach Beautifly dużą wagę przywiązujemy do wzornictwa oraz jakości ich wykonania. Na półce w sieci sprzedaży klient może samodzielnie przekonać się o walorach oraz jakości, jake stoją za produktem.

W jaki sposób firma wspiera partnerów w sprzedaży urządzeń?

Organizujemy wraz z naszymi partnerami różnego rodzaju akcje marketingowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Ponadto planujemy uruchomić nasz kanał YouTube, a także nawiązać współpracę z influencerkami. Za pośrednictwem tych platform będziemy promować nasze urządzenia oraz prezentować ich praktyczne wykorzystanie. Dzięki temu każda z klientek z łatwością będzie mogła wybrać produkt, który idealnie spełni jej oczekiwania.

Profesjonalna pielęgnacja
Profesjonalna pielęgnacja
Profesjonalna pielęgnacja

Jednym z najważniejszych czynników, na które stawia producent, jest bezpieczeństwo użytkowania.

Jakie zabiegi dostępne do tej pory w salonach kosmetycznych można przeprowadzać dzięki produktom marki Beautilfy w domu?

Oprócz modeli przeznaczonych do tych najpopularniejszych, jakimi są peeling kawitacyjny, mikrodermabrazja czy mezoterapia bezigłowa, wprowadziliśmy dwa bardziej profesjonalne urządzenia. Pierwsze z nich to laser kosmetyczny IPL B-Shine, który ma trzy głowice przeznaczone do różnych zabiegów, takich jak depilacja oraz terapia przeciw zmarszczkom i trądzikowi. Jednym urządzeniem możemy więc zastąpić trzy inne! Dodatkowo trwałość lampy wynosi aż 300 tys. strzałów. Kolejnym produktem jest laser na porost włosów o nazwie B-Longa. Produkt jest przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn i radzi sobie doskonale z łysieniem czy wypadaniem włosów spowodowanym różnymi czynnikami. Produkt będzie miał swoją premierę pod koniec października.

Jak pod względem bezpieczeństwa użytkowania testowane są produkty Beautifly?

Nasze biuro projektowe dostarcza starań, aby każda sztuka produktów sygnowanych znakiem marki poddawana była testom jakościowym. Ekipa projektantów i grafików dba o wizualne cechy produktów, a także walory użyteczności. Dzięki importowi zagranicznych rozwiązań i podzespołów możliwa jest synergia dobrej jakości produktu z łatwą dostępnością. W czasie swojej działalności firma otrzymała niezbędne certyfikaty jakości, takie jak CE czy RoHS. Sama również jestem zadowoloną użytkowniczką naszych urządzeń.

We wrześniu marka Beautifly była obecna na targach Beauty Days w Ptak Warsaw Expo. Na jakich imprezach można jeszcze zapoznać się z produktami Beautifly?

Rok 2019 jest tak naprawdę pierwszym, podczas którego prezentujemy nasze produkty. Uczestniczymy w imprezach branżowych, organizowanych głównie przez naszych partnerów handlowych. W kolejnych latach planujemy uczestnictwo w targach sektora beauty. Tego typu imprezy to okazja do bezpośredniego kontaktu z klientem, a to jest niezwykle ważne. Nie tylko bowiem mamy możliwość prezentacji obecnie dostępnych produktów, ale przede wszystkim jest to sposobność do poznania potrzeb klienta. A to przecież one są najważniejsze! Często przy okazji takich wydarzeń możemy dowiedzieć się, z jakimi problemami zmagają się użytkowniczki naszych produktów, a naszym zadaniem jest znalezienie sposobu oraz produktu, który może im pomóc.

Jakich nowości produktowych możemy spodziewać się w najbliższym czasie?

W tym roku swoją premierę będzie miał laser na porost włosów o nazwie B-Longa. Jest on skierowany zarówno do osób, które cierpią na androgeniczne wypadanie włosów, jak i takich, u których wypadanie włosów spowodowane jest chorobą, przyjmowanymi lekami oraz, z czym zmaga się duża liczba kobiet, utrata włosów następuje po ciąży lub okresie laktacji.

O marce Beautifly

Marka Beautifly została założona w 2017 r. przez Marcelę Chmielowską-Kusz – Miss Universe Poland 2014. Stworzono ją z myślą o kobietach i ich potrzebach. W asortymencie marki można znaleźć mobilne urządzenia przeznaczone do domowej pielęgnacji twarzy oraz makijażowe akcesoria. Każdy z produktów ma indywidualne właściwości, jednak cel jest jeden – piękny i zdrowy wygląd skóry.

O marce
2019-10-01

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket