AMICA

Odkryj kuchnię na nowo

Odkryj

Marka Amica rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której promuje linię sprzętów kuchennych do zabudowy zaprojektowaną w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników.

O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze, opowiadają emocjonalne spoty Martyny Iwańskiej – zdobywczyni nagrody „Yach” na festiwalu filmowym w kategorii „najlepsza reżyseria”, wyróżnionej przez magazyn „F5” na liście 10 najlepiej zapowiadających się reżyserów.

Najnowsze spoty reklamowe przedstawiają dynamiczną i zabawną historię odkrywania nowego – zarówno metaforycznego poznawania siebie w nowej roli, jak i działania nieznanych, bo nieużywanych do tej pory, sprzętów kuchennych. Bohater – słomiany wdowiec za sprawą sprzętu marki Amica odnajduje w sobie pasję do gotowania. Urządzenia towarzyszące mu w codziennym życiu sprawiają, że coś, co do niedawna było kulinarnym Mount Everestem, staje się dla niego źródłem radości i satysfakcji. Innowacje produktowe Amiki pomagają mu odkryć kuchnię na nowo i zaskoczyć swoją wybrankę serca nowymi umiejętnościami.

W komunikacji polski producent AGD koncentruje się głównie na dwóch innowacyjnych sprzętach – piekarniku z funkcją OpenUp!, ułatwiającą otwieranie drzwi urządzenia, oraz okapie z funkcją Touchless, pozwalającą na sterowanie nim za pomocą gestów.

Kampania potrwa do końca 2019 r. Oparta jest na 30-sekundowym filmie reklamowym oraz na billboardach dotyczących piekarników, okapów, a także kuchni i zmywarek. Swoim zasięgiem obejmie stacje ogólnopolskie, tematyczne oraz serwisy VoD. Wsparcie zapewni m.in. intensywna kampania internetowa, radiowa oraz prasowa (w mediach wnętrzarskich). Amica będzie obecna również na wiatach przystankowych, wielkoformatowych cyfrowych nośnikach reklamowych zlokalizowanych na dworcach w Warszawie oraz w Katowicach, a także w przestrzeni na autostradzie na trasie Poznań – Warszawa i Kraków.

2019-07-01
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket