PROFIX

Dzień otwarty

Dzień otwarty

Dni otwarte firmy Profix to impreza, która już na stałe zapisała się w kalendarzu najważniejszych wydarzeń branży narzędziowej w Polsce. Tegoroczna edycja była jednak wyjątkowa. Jak relacjonowaliśmy w ostatnim jesiennym wydaniu naszego kwartalnika, firma w niedawnym czasie znacząco rozbudowała swoją siedzibę o nową przestrzeń magazynową, która jest niezbędna ze względu na niezwykle dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa.

Dzień otwarty był więc znakomitą okazją do szerszego zaprezentowania nowej przestrzeni i możliwości najbardziej zaufanym dystrybutorom Profiksu. Przestrzeń magazynowa zwiększyła się do 20 tys. m2. Powstał także specjalnie wydzielony budynek o powierzchni 3 tys. m2, przeznaczony na działalność serwisowo- badawczo-usługową. Swoją siedzibę mają w nim trzy bardzo istotne dla klientów działy: serwis, dział logowania oraz jednostka badawczo- rozwojowa.

Gości przywitał Mirosław Cichecki, prezes zarządu Profiksu: – Jest mi niezmiernie miło, że tę konferencję możemy zorganizować w nowej, rozbudowanej części naszej firmy. Pokażemy państwu, jak działamy, jak funkcjonujemy. To będzie dosłownie dzień drzwi otwartych.

W trakcie spotkania swoją premierę miał nowy film korporacyjny pt. „Profix – osiągnij więcej”, który przedstawił rozbudowę firmy oraz stojące przed nią perspektywy. Nie zabrakło także innych atrakcji, w myśl hasła marki Lahti Pro – „Bezpieczeństwo w modzie” na wybiegu zaprezentowano najnowszą kolekcję odzieży roboczej. To, jak trwałe i elastyczne są ubrania marki, zaprezentował z kolei zespół akrobatów. Nie zabrakło oczywiście także wyjątkowych ofert handlowych, zarówno na produkty marek własnych firmy Profix, jak i jej partnerów. Po konferencji zaproszeni mogli z przewodnikiem zwiedzić firmę. Trasa godzinnego spaceru rozpoczynała się w pomieszczeniach nowej wzorcowni, wiodła przez stary i nowy magazyn. Dodatkową atrakcją była możliwość zwidzenia serwisu, działu badań i kontroli jakości oraz działu logowania.

Do dyspozycji gości przez cały czas trwania imprezy pozostawał namiot wystawowy. Znajdowały się w nim stoiska marek: Proline, Lahti Pro, Tryton, Mega oraz m.in. Stanley Black & Decker Polska, Fiskars, Juco, Tesa. Profix oprócz nowości produktowych zaprezentował także nowy system ekspozycyjny dla produktów swoich marek własnych, w którym większy nacisk położono na warstwę informacyjną. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także stanowiska testowe, na których można było samodzielnie sprawdzić możliwości wybranych produktów marek Proline i Tryton.

Część wieczorna konferencji odbyła się w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. W czasie wieczornej gali wręczono statuetki „Prolion 2019” dla firm oraz osób, które swoją pracą przyczyniły się do rozwoju marek własnych Profiksu. Wśród wyróżnionych znalazł się także Krzysztof Sobieraj, prezes zarządu Profiksu w latach 2010–2018.

2019-06-19
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket