CREATIVE

Nieustannie wspiera polski triathlon

Nieustannie wspiera

W warszawskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości w gmachu Krajowej Izby Gospodarczej odbyła się premiera nowych urządzeń marki Creative. Na konferencji prasowej zorganizowanej przez firmę PowerSales International – oficjalnego przedstawiciela Creative w Polsce – zaprezentowano cztery nowe produkty: głośnik Bluetooth Muvo Play, 2.1-kanałowy zestaw głośnikowy Pebble Plus oraz kompaktowe słuchawki bezprzewodowe – Outlier Air Sports i Outlier Active.

Jak poinformowali organizatorzy konferencji, Creative nie przestaje wspierać polskiego triathlonu. Co warte podkreślenia, Polska jest jedynym krajem, w którym singapurska firma zdecydowała się na wsparcie zawodników trenujących triathlon. W 2018 r. współpracowała z Łukaszem Kalaszczyńskim. Podczas spotkania ogłoszono natomiast nawiązanie współpracy z jedną z najlepszych polskich triathlonistek – Ewą Komander, która jednocześnie została ambasadorką marki Creative oraz produktów Outlier Air Sports i Outlier Active. Mistrzyni Polski na dystansie Ironman 70.3 pojawiła się na konferencji prasowej wraz ze swoim trenerem – Rafałem Medakiem, który współpracuje z Brettem Suttonem, uznawanym za jednego z najlepszych trenerów triathlonu na świecie. Rafał Medak w swojej zawodniczej karierze ukończył dziesiątki zawodów Ironman i Ironman 70.3. Można więc powiedzieć, że nasza mistrzyni trenuje i rozwija swoje umiejętności pod okiem doskonałych specjalistów. Plany jednak są bardzo ambitne. Wśród nich jest m.in. debiut w przyszłorocznych zawodach triathlonowych na pełnym dystansie Ironman (3,8 km pływania, 180 km jazdy rowerem i 42,2 km biegu). W tym roku przed Ewą Komander jeszcze udział we wrześniowych mistrzostwach świata na dystansie Ironman 70.3, które odbędą się w Nicei.

Współpraca z Creative to niejedyne działania, jakie podejmuje firma PowerSales International, by móc rozwijać polski triathlon. Nawiązała ona również współpracę z Saucony, producentem odzieży sportowej, który także zdecydował się wesprzeć polską triathlonistkę. To jednak nie koniec ciekawostek! Owocem współpracy z Saucony jest specjalny utwór DJ-a Zeina – „Music for active People”. Powstał on z myślą zwłaszcza o tych osobach, które w muzyce szukają motywacji i energii do działania. Nabywcy produktów obu marek (Saucony i Creative) będą nagradzani tym 45-minutowym setem. Mixtape ma się pojawić również w serwisie SoundCloud.com.

Nieustanie wspiera 1

Zaproszonych gości powitali oficjalnie (od prawej) Marcin Kindler i Rafał Herman z firmy PowerSales International, która jest oficjalnym przedstawicielem marki Creative w Polsce.

Nieustanie wspiera 2

Obecny na konferencji prasowej reprezentant firmy Creative – Winston Tan przybliżył zaproszonym dziennikarzom najważniejsze rozwiązania i funkcje zastosowane we wprowadzanych na rynek produktach.

Nieustanie wspiera 3

Triathlonistka Ewa Komander na spotkaniu pojawiła się w towarzystwie swojego trenera – Rafała Medaka. Nie zabrakło więc nie tylko ciekawostek treningowych, ale także inspirujących opowieści ze świata triathlonu.

Nieustanie wspiera 4

Jednym z celów naszej mistrzyni Polski jest start na największych zawodach Ironman, które odbywają się na Hawajach.

Nieustanie wspiera 5

Przedstawiciel firmy PowerSales International – Rafał Herman ogłosił również nawiązanie współpracy z firmą Saucony, producentem odzieży sportowej. Z tej okazji powstanie nawet specjalny utwór muzyczny.

Nieustanie wspiera 6

Nowe urządzenia marki Creative to przede wszystkim modele przeznaczone dla sportowców i osób aktywnie spędzających czas wolny. Wyjątkiem jest tutaj 2.1-kanałowy zestaw głośnikowy Pebble Plus.

Nieustanie wspiera 7

Na spotkaniu można było też zobaczyć profesjonalną odzież sportową, w której startują triathloniści, oczywiście, z logo Creative.

2019-06-13
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket