Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

TEKA

Twój przepis na życie

Twój przepis na życie

Firma Teka wystartowała z nową kampanią reklamową – „Twój przepis na życie”. Swoimi działaniami chce zbliżyć się do konsumentów i przekazać, że wspólne przyrządzanie posiłku może generować niesamowite doświadczenia, pełne emocji, pozostające w naszych wspomnieniach na zawsze.

Główny element kampanii – spot, opowiadający o relacji syna i ojca z demencją – wyreżyserowany został przez Marinę Seresesky, nominowaną w ubiegłym roku do nagrody filmowej „Goya”. Ten poruszający film ma na celu pokazanie siły emocji, które wywołuje w nas wspólny posiłek. O oprawę muzyczną zadbał irlandzki kompozytor i laureat Oscara – Glen Hansard.

 – Za pomocą tej kampanii chcemy rozpocząć nowy sposób komunikacji z odbiorcami. Zależy nam na zgłębieniu relacji przez emocje towarzyszące codziennemu przygotowywaniu posiłku oraz wspólnym, rodzinnym chwilom w kuchni. Teka ma inspirować do tworzenia wyjątkowych wspomnień, pełnych smaku dzięki innowacyjnym rozwiązaniom funkcjonalnym – wyjaśnia Rafał Dziedzic, dyrektor zarządzający Teka Polska.

W ramach kampanii Teka nawiązała również współpracę z Polskim Stowarzyszeniem Pomocy Osobom z Chorobą Alzheimera. – Cieszymy się, że coraz więcej osób i marek mówi o chorobie Alzheimera. Co 3 sekundy na świecie pojawia się nowy przypadek zachorowania, a nadal brakuje w społeczeństwie świadomości tej choroby. Ciągle jeszcze wiele osób błędnie uważa, że poważne kłopoty z pamięcią są naturalną konsekwencją starzenia się. Jednocześnie seniorzy dotknięci chorobą Alzheimera często są ignorowani i marginalizowani. Wiele osób byłoby skłonnych pomóc choremu, ale z powodu nieznajomości choroby boją się zrobić jakiś błąd. Dlatego tak ważne jest pokazanie wagi relacji rodzinnych i potrzeby bliskości. Spacer, układanki, wspólny posiłek – każda pomoc profesjonalnemu opiekunowi osoby dotkniętej chorobą jest znacząca. Nie zapominajmy o tych, którzy już nie potrafią pamiętać – powiedział prezes stowarzyszenia Zbigniew Tomczak.

2019-06-04

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket