REMINGTON

Twoja historia po twojemu

Twoja historia

Po sukcesie kierowanej przede wszystkim do kobiet akcji „Bądź sobą po swojemu” firma rusza z kolejną kampanią, której odbiorcami tym razem będą głównie mężczyźni – „Twoja historia po twojemu”.

Jak wspominaliśmy w poprzednim wydaniu, akcja ta zbiega się w czasie z ogłoszeniem partnerstwa z klubem Manchester United. W swoich kampaniach Remington skupia się przede wszystkim na podkreśleniu indywidualności i wyjątkowości każdego z nas oraz tym, jak wyrażać siebie, niekoniecznie ślepo podążając za trendami kreowanymi przez współczesny marketing i media społecznościowe. Dlatego też Remington i Manchester United będą współpracować w kampaniach, które stawiają na promocję takich wartości jak indywidualizm i pewność siebie, także w ramach kampanii „Twoja historia po twojemu” – biorąc pod uwagę to, że takie czynniki jak osobiste przeżycia, doświadczenia, wartości i aspiracje składają się na to, jakimi ludźmi się stajem y. Partnerstwo będzie starało się inspirować i zachęcać więcej osób do „bycia sobą po swojemu”, inspirując do działania, aby świat o nich usłyszał.

Nasze partnerstwo z Manchester United stanowi fantastyczną okazję do zaprezentowania jakości i różnorodności produktów marki Remington fanom największej i najbardziej szanowanej i uwielbianej światowej marki sportowej. Mamy imponujące doświadczenie w przełamywaniu schematów dzięki innowacyjności naszych produktów w skali światowej i wierzymy, że znajdzie to swój wyraz w naszym partnerstwie z Manchester United, a w szczególności we współpracy prowadzonej zarówno z męskimi, jak i kobiecymi zespołami – powiedział Tim Wright, wiceprezes ds. urządzeń AGD w Spectrum Holdings.

2019-05-27
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket