HORN DISTRIBUTION

Srebrny jubileusz

Srebrny jubileusz

Firma Horn Distribution – warszawski dystrybutor sprzętu audio-wideo – obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Srebrny jubileusz świętowano przy okazji wystawy Audio Video Show.

W sali kinowej stadionu PGE Narodowego odbyło się doroczne spotkanie partnerów handlowych firmy, które poprowadził Zbigniew Urbański. Zaprezentowano też krótki film z jego udziałem, prezentujący dotychczasowe osiągnięcia Horn Distribution.

Na jubileuszowej konferencji nie mogło zabraknąć przedstawicieli firm, których sprzęt można znaleźć w dystrybucji warszawskiej spółki. Wielu z nich poprowadziło krótkie prezentacje produktowe. Nie zabrakło również życzeń z okazji tak prestiżowego jubileuszu. Wśród licznie przybyłych gości z zagranicy obecni byli m.in. Jozefina Lichtenegger – założycielka i CEO firmy EAT, Sven Schulz z firmy Inakustik, Emil Brink reprezentujący B&O Play, Antoine Furbur z Audio Research, Günther Seitz – CEO firmy Canton, a także David Jeffrys z Armour Home, reprezentujący D+M Group Dirk Schwarz oraz Lars Møller – przedstawiciel marki Dali. Na jubileuszowej imprezie nie mógł niestety pojawić się Noel Lee, założyciel firmy Monster, znanej m.in. z wyjątkowej jakości okablowania. Swoje podziękowania i życzenia przekazał jednak „wirtualnie” za pośrednictwem krótkiego filmu. Na jubileuszu obecny był także Anzor Azhiev, zawodnik MMA, zaangażowany w promocję marki Denon.

Podczas spotkania Arkadiusz Bicki z GfK Polonia przedstawił wiele ciekawych danych statystycznych. Zaprezentował m.in. jakie kategorie produktowe z branży audio są aktualnie „na topie” w naszym kraju i na najważniejszych rynkach europejskich. Z kolei psycholog Paweł Fortuna brawurowo przeprowadził wykład z „pozytywnej psychologii biznesu”.

Na zakończenie spotkania w sali kinowej PGE Narodowego Sylwiusz Gut przedstawił wyjątkowo atrakcyjną ofertę dla partnerów handlowych spółki Horn Distribution, a prezes firmy Dariusz Świderski wręczył certyfikaty „wiarygodnego partnera biznesowego” handlowcom najdłużej współpracującym z warszawskim dystrybutorem. Po wręczeniu wyróżnień wszystkich gości zaproszono do „Loży Osobliwości Audio”, stworzonej specjalnie na 25-lecie spółki Horn Distribution. Mieściła się ona w Sali Książęcej na terenie wystawowym stadionu PGE Narodowego. Wyeksponowano tam modele historyczne, a także takie, które nie trafiły nigdy do seryjnej produkcji w prezentowanej wersji, oraz kilka zupełnie nowych produktów, np. Sonus Faber Sf16 czy Q Acoustics Concept 500.

Obchody zwieńczyła wieczorna impreza w warszawskim klubie Level 27. Jak przystało na 25-lecie, było to „silver party”, podczas którego obowiązywały stroje w kolorach czarnym i srebrnym.

Firma Horn Distribution w tym roku nie tylko świętuje swój jubileusz, ale myśli o dalszym rozwoju, czego dowodem jest budowa nowej siedziby z magazynami wysokiego składowania, zlokalizowanej zaledwie 200 m od obecnego lokum.

2016-11-28
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket