Baltic Expo 2016, czyli branża AGD-RTV w Kołobrzegu

Baltic Expo 2016, czyli branża AGD-RTV w Kołobrzegu

Wrześniowe targi Baltic Expo, zorganizowane w Kołobrzegu, ukazały niebywały potencjał sieci Max Elektro. Jej organizatorom – firmie Galicja Tomaszek oraz jej partnerom należą się wyjątkowe słowa uznania za niewiarygodną pasję, energię, kreatywność i zaangażowanie. Aż miło było patrzeć! To wyróżnik Max Elektro na polskiej mapie dystrybucji. Zresztą niejedyny.

Mamy nadzieję, że miejsce, które nieprzypadkowo wybraliśmy, spodobało się naszym gościom. Nadmorskie fale i wyjątkowo ładna pogoda pozwoliły na wspólne celebrowanie naszych trzecich urodzin. To wyjątkowa okazja, aby spotkać się z naszymi partnerami i porozmawiać o nadchodzącym, nowym roku. Jeśli chodzi o zbliżający się nowy rok, z pewnością będzie się działo. Planujemy efektywny rozwój sieci, współpracę z nowymi producentami. Chcemy także być bardzo aktywni w Internecie, i właśnie w tę stronę będziemy zmierzać. Max Elektro jest naprawdę jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, potwierdza to ogromna rozpoznawalność. Przez to, że mamy cztery oddziały w Polsce, jesteśmy obecni niemal na całym terenie kraju. Bardzo ważne jest dla nas również to, że nieustannie pozyskujemy nowych klientów i partnerów.

 

Baltic Expo 2016 – profesjonalnie, ekskluzywnie, z perspektywami

Tegoroczne spotkanie członków i producentów współpracujących z siecią Max Elektro odbyło się w pięciogwiazdkowym, znanym kołobrzeskim hotelu Marine. W wydarzeniu brało udział ponad 600 zaproszonych gości z całej Polski i 40 czołówych wystawców z branży AGD, RTV oraz Multimedia.

Aby nie było nudno, chcieliśmy tym razem zaskoczyć naszych partnerów ciekawym pomysłem. Wcześniejsze spotkanie odbywało się w bieszczadzkim Arłamowie – na południu Polski, teraz zaprosiliśmy ich na północ, nad Bałtyk –tłumaczą z uśmiechem organizatorzy wydarzenia. Spotkanie miało wiele ważnych walorów – tak od strony informacyjnej, edukacyjnej, jak i czysto handlowej. Było też okazją do świętowania trzeciego roku istnienia na rynku sieci Max Elektro. Sieci mającej ambicje, chęci, zapał i ogromny potencjał.

Marine, Kołobrzeg, 23–25 września 2016

W tych dniach w luksusowych wnętrzach hotelu Marine odbyły się targi i imprezy towarzyszące, na których swoje stoiska i produkty prezentowało wiele znanych i uznanych firm z sektora AGD, RTV oraz techniki kuchennej i multimedialnej. Wśród nich m.in. Amica, Beko, Nivona, Liebherr, BaByliss Paris, Braun, Ravanson, MPM, Brita, Bosch, Siemens, Zelmer, Gotie, Optimum, HP, Samsung, Franke, Whirlpool, Hotpoint i Indesit, Sencor, a także Manta, Kernau i Wiko. W specjalnie przygotowanej aranżacji parkingu podziemnego zaproszeni goście mogli przeglądać oferty dostawców, testować sprzęty, a także rozmawiać o najnowszych trendach, stylach czy rynkowych nowościach. Początek jesieni to także idealna okazja do sesji szkoleniowych, rozmów biznesowych, integracji członków grupy Max Elektro – w tym także wymiany wzajemnych doświadczeń i porównania wyników sprzedażowych w roku 2016 i poprzedzającym go.

Atrakcje, pokazy, kulinaria…

Poza specjalnie zaaranżowanymi ekspozycjami firm w podziemiu hotelu mogliśmy podziwiać grę świateł, a także wyjątkowe pokazy gotowania na żywo. Rzecz modna, gustowna, pachnąca – no i smaczna! Nie dziwi więc fakt, że miejsce to oblegane było szczególnie. Co ważne, gotowanie na żywo, choć angażowało i pobudzało zmysły, było tylko przyczynkiem do części głównej. A tą była prezentacja samego sprzętu AGD i jego ogromnych dziś możliwości – tak technicznych, jak i kulinarnych. Świetnie udowodniła to Amica, która zaprezentowała nieszablonowe stoisko z charakterystycznymi w sprzętach najnowszej linii IN. podświetleniami ekspozycji na czerwono. Kolorystyczna gra świateł dała klimatyczny nastrój i gorącą atmosferę, którą dodatkowo podgrzewał szef kuchni Andrzej Polan. Na dużych stoiskach Boscha i Siemensa było równie gwarnie za sprawą pokazów kulinarnych szefa kuchni Stefana Birka. Używał on piekarników parowych Serie | 8, by „wyczarować” pyszne ryby i pachnące dodatki.Degustacja dań wykonanych w najnowszych sprzętach grzewczych Split & Cook obecna była także na stoisku marki Beko, a także marki Gotie – za sprawą najnowszego robota gotującego.

W kuchni gotujemy, ale wyglądać trzeba doskonale w każdych warunkach. Szczególnie dewizę tę podzielą panie, które licznie testowały sprzęt marki BaByliss Paris. Na ekspozycji znalazły się nie tylko najnowsze produkty – królował swoisty „kącik piękności”, w którym Beata Sikocińska – stylistka fryzur z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem zajmowała się fryzurami zwiedzających pań. Układała loki, między innymi przy użyciu najnowszej lokówki automatycznej Curl Secret – flagowego produktu francuskiej marki.

Nie zabrakło też aromatycznej kawy parzonej w najwyższej klasy ekspresach, znakomitych soków, dystrybutorów piwa, a także „rozkręcenia imprezy” przy użyciu testowanych urządzeń audio-wideo.

Po przyjemnym pożyteczne

Po dniu pełnym wrażeń na licznie wystawionych ekspozycjach przyszedł czas na panel dyskusyjny. Organizatorzy zadbali nie tylko o prezentację samej grupy, ale przede wszystkim opowiedzieli o korzyściach płynących z współpracy z nimi i osiągnięciach, które na przestrzeni zaledwie trzech lat zdobyła ich wspólna firma.

W porównaniu z konkurencją jesteśmy przede wszystkim lepiej zorganizowani pod względem logistyki, handlu, cen, a nawet dostępności produktów. Jesteśmy wiarygodnym i stabilnym partnerem. Rozmowy z klientami potwierdziły fakt, że na nas zwyczajnie można liczyć, a partnerzy, którzy obserwowali nas z boku, dziś są pewni tego, że Max Elektro to grupa, z którą należy iść do przodu –powiedziała Ewa Tomaszek, członek zarządu w firmie Galicja Tomaszek, będącej właścicielem grupy handlowej Max Elektro.

Przedstawiciele firmy wspomnieli także o otwarciu spółki akcyjnej Max Elektro, które miało miejsce rok temu. – Znaczy to tyle, że nasi klienci mogą kupić nasze akcje, by być współwłaścicielem grupy zakupowej i tworzyć jedną, stabilną firmę. Sprzedaż akcji miała na celu odróżnić naszą firmę od tego, co wcześniej i aktualnie jest widoczne na naszym rynku, ponieważ dostępne systemy sieci konkurencyjnych tak naprawdę nie domykały tego tematu do końca. Partnerzy, który byli zapraszani do systemu, nigdy nie byli współwłaścicielami znaku. W tym projekcie jest zupełnie inaczej, ponieważ my podpisujemy z kontrahentami umowy na zasadach partnerskich, a konkurencja, niestety, tylko umowy franczyzowe – to nas wyróżnia. Oprócz wspomnianej umowy nasi klienci mogą kupić także akcje, czyli być współwłaścicielami znaku Max Elektro – dodała.

Podczas panelu dyskusyjnego głos zabrał także przedstawiciel firmy GfK Polonia, który potwierdził stabilność sprzedażową grupy, a także podał wyniki dotyczące rynku AGD-RTV w ogóle, odnosząc ją do dynamicznego rozwoju sieci Max Elektro. Panel szkoleniowo-informacyjny cieszył się dużym zainteresowaniem. Jak zawsze w takich wypadkach ciekawa tematyka i atrakcyjna formuła tworzyły klimat, dyskusję i frekwencję. Tego dnia ogromną.


Kolejnym cyklem wydarzenia były targi Max Kuchnie Design Days (7-9 października)

Przeczytaj ją, klikając tutaj.

Magda Strzykalska

2016-10-05
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket