Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

Kategorie artykułów

Kategorie

Wspiera

FABER

Wspiera gimnastykę artystyczną

2019-01-28

Firma Faber jest głównym sponsorem zespołu gimnastyczek artystycznych z Fabriano, a więc miasta, z którego wywodzi się ten renomowany włoski producent okapów. Drużyna pod egidą Fabera odnosi coraz większe sukcesy.

Czytaj więcej...
Sprzęt klasy premium

GORENJE

Sprzęt klasy premium w Chinach

2019-01-08

Kolejnych barw nabiera alians Gorenje z Hisense. Słoweńska marka wprowadza właśnie na gigantyczny rynek chiński urządzenia klasy premium. Z tej okazji marka zaprezentowała w Pekinie szeroką gamę urządzeń chińskim klientom, detalistom i mediom.

Czytaj więcej...
Odkurzacz

THOMAS

Odkurzacz Cycloon Hybrid Amfibia

2019-01-03

Seria innowacyjnych odkurzaczy Cycloon Hybrid marki Thomas wzbogaciła się o model Amfibia, który oprócz hybrydowej konstrukcji wyróżnia możliwość zmywania podłóg i prania.

Czytaj więcej...
Ekspres automatyczny

JURA

Ekspres automatyczny Z6 Diamond Black

2019-01-03

Model Z6 to jeden z najbardziej zaawansowanych ekspresów szwajcarskiej marki. Na rynku obecny jest już od 2016 r. Niedawno producent wprowadził do oferty jego unowocześnioną wersję. Ma ona szereg nowatorskich rozwiązań i zyskała m.in. niezwykle stylowe wykończeniu Diamond Black.

Czytaj więcej...
Nagrodzony w konkursie

FULGOR MILANO

Nagrodzony w konkursie „Archiproducts Design Award”

2019-01-02

Włoski producent AGD, firma Fulgor Milano, został nagrodzony w prestiżowym konkursie „Archiproducts Design Award”. Nagrodę otrzymał w kategorii „Kuchnia” za piekarnik należący do nowej serii Cluster Concept – model FCLPO 6215 TEM BX.

Czytaj więcej...
Terminy wykonania obowiązków z gwarancji i z rękojmi

Terminy wykonania obowiązków z gwarancji i z rękojmi

2019-01-01

Konsument, który chce zareklamować wadliwy produkt wybiera pomiędzy gwarancją a rękojmią. Sam decyduje, co jest dla niego korzystniejsze. Niekiedy argumentem przemawiającym za wyborem jednej z ww. opcji jest np. czas naprawy wadliwej rzeczy. Może być ona potrzebna konsumentowi np. do pracy i ten argument będzie decydował o wyborze. Jaki jest termin do wykonania obowiązków z tytułu gwarancji, a jaki z tytułu rękojmi? Z czego wynikają terminy wykonania tychże obowiązków?

Czytaj więcej...
Braki w gwarancji a jej nieważność

Braki w gwarancji a jej nieważność

2019-01-01

Konsument kupując sprzęt AGD-RTV zwraca uwagę na dokument gwarancyjny. Najważniejszy jest czas trwania gwarancji. Wiadomo, że daje on konsumentowi swego rodzaju ochronę na wypadek wadliwości produktu. Może on wówczas żądać np. nieodpłatnej naprawy. Jednak ważna jest również sama treść oświadczenia gwarancyjnego,  która określa obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego. Co powinien  zawierać dokument gwarancyjny? Czy musi być w formie pisemnej? Jakie są skutki braków formalnych dokumentu gwarancyjnego? Czy może być nieważny?

Czytaj więcej...
Wystawienie na sprzedaż produktu, którego sprzedawca nie posiada

Wystawienie na sprzedaż produktu, którego sprzedawca nie posiada

2018-12-01

Konsumenci kupując produkty na stronach internetowych wybierają szybki sposób zrobienia zakupów. Klikając na rzecz, którą chcą kupić wybierają sposób zapłaty i sposób dostawy. Często chcą ekspresowo otrzymać paczkę, bo dana rzecz jest im potrzebna. Niestety zdarza się tak, że sprzedawca nie może wywiązać się z umowy, bo rzecz jest np. niedostępna w magazynie. Czy sprzedawca może nie wywiązać się z umowy? Czy rzecz wystawiona na sprzedaż jest ofertą? Czym się różni oferta od zaproszenia do składania ofert przez konsumentów?

Czytaj więcej...

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket