Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

Kategorie artykułów

Kategorie

Iluminacja

SIGNIFY

Iluminacja londyńskich mostów

2019-02-04

Signify, światowy lider branży oświetleniowej, został partnerem do spraw inteligentnego oświetlenia w projekcie iluminacji 15 kultowych londyńskich mostów. Inwestycja ma zostać sfinalizowana do 2022 roku. Kontrakt zawarty z fundacją Illuminated River ma na celu ożywienie okolic słynnych mostów na Tamizie i umocnienie pozycji Londynu jako jednej z najbardziej atrakcyjnych stolic świata. Firma Signify zawarła kontrakt na instalację systemu Interact Landmark oraz opraw Philips Color Kinetics LED w celu stworzenia dynamicznych i artystycznych efektów świetlnych przy użyciu centralnie zarządzanego oprogramowania. Dodatkowo, Signify zapewni usługi w zakresie zdalnego monitorowania i zarządzania inteligentnym oświetleniem mostów przez okres 10 lat.

Czytaj więcej...
Łatwe zarządzanie

LEDVANCE

Łatwe zarządzanie produktami Smart+

2019-02-04

Od grudnia użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android mogą korzystać z dostępnej w sklepie Google Play aplikacji LEDVANCE SMART+. Dzięki niej sterowanie oświetleniem jest jeszcze łatwiejsze. Można przy tym korzystać ze sterowania głosowego Google Assistant™ lub Amazon Alexa.

Czytaj więcej...
Prezentuje prognozy rozwoju obszaru

INNOGY POLSKA

Prezentuje prognozy rozwoju obszaru Smart Living w Polsce

2019-01-23

Firma innogy Polska we współpracy z Infuture Hatalska Foresight Institute przygotowała raport na temat kierunków rozwoju smart living, a także kluczowych wyzwań dla jego dalszego rozwoju. Wraz z rosnącą liczbą urządzeń w gospodarstwach domowych oraz przedsiębiorstwach, a tym samym większym zapotrzebowaniem na energię elektryczną, energetyka stała się ważnym czynnikiem rozwoju i siłą napędową obszaru smart living. Raport „Smart Living” omawia kluczowe elementy smart living, takie jak: smart city, smart transport, smart workplace oraz smart home.

Czytaj więcej...
Dzięki Interact Pro

SIGNIFY

Dzięki Interact Pro i małe biznesy mogą być smart!

2019-01-22

Wprowadzenie Interact Pro uwalnia potencjał oświetlenia zintegrowanego z Internetem Rzeczy dla małych i średnich przedsiębiorstw

Czytaj więcej...
Terminy wykonania obowiązków z gwarancji i z rękojmi

Terminy wykonania obowiązków z gwarancji i z rękojmi

2019-01-01

Konsument, który chce zareklamować wadliwy produkt wybiera pomiędzy gwarancją a rękojmią. Sam decyduje, co jest dla niego korzystniejsze. Niekiedy argumentem przemawiającym za wyborem jednej z ww. opcji jest np. czas naprawy wadliwej rzeczy. Może być ona potrzebna konsumentowi np. do pracy i ten argument będzie decydował o wyborze. Jaki jest termin do wykonania obowiązków z tytułu gwarancji, a jaki z tytułu rękojmi? Z czego wynikają terminy wykonania tychże obowiązków?

Czytaj więcej...
Braki w gwarancji a jej nieważność

Braki w gwarancji a jej nieważność

2019-01-01

Konsument kupując sprzęt AGD-RTV zwraca uwagę na dokument gwarancyjny. Najważniejszy jest czas trwania gwarancji. Wiadomo, że daje on konsumentowi swego rodzaju ochronę na wypadek wadliwości produktu. Może on wówczas żądać np. nieodpłatnej naprawy. Jednak ważna jest również sama treść oświadczenia gwarancyjnego,  która określa obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego. Co powinien  zawierać dokument gwarancyjny? Czy musi być w formie pisemnej? Jakie są skutki braków formalnych dokumentu gwarancyjnego? Czy może być nieważny?

Czytaj więcej...
Wystawienie na sprzedaż produktu, którego sprzedawca nie posiada

Wystawienie na sprzedaż produktu, którego sprzedawca nie posiada

2018-12-01

Konsumenci kupując produkty na stronach internetowych wybierają szybki sposób zrobienia zakupów. Klikając na rzecz, którą chcą kupić wybierają sposób zapłaty i sposób dostawy. Często chcą ekspresowo otrzymać paczkę, bo dana rzecz jest im potrzebna. Niestety zdarza się tak, że sprzedawca nie może wywiązać się z umowy, bo rzecz jest np. niedostępna w magazynie. Czy sprzedawca może nie wywiązać się z umowy? Czy rzecz wystawiona na sprzedaż jest ofertą? Czym się różni oferta od zaproszenia do składania ofert przez konsumentów?

Czytaj więcej...
Czy konsument musi sprawdzić paczkę przy odbiorze?

Czy konsument musi sprawdzić paczkę przy odbiorze?

2018-12-01

Zakupy w sklepach internetowych wiążą się z koniecznością odebrania paczki od przewoźnika. Zazwyczaj musimy pokwitować odbiór wstawiając datę i swój podpis. Często sklepy przy potwierdzeniu złożonego przez nas zamówienia przypominają o konieczności sprawdzenia paczki. Czy sprzedawca może nakładać na konsumenta taki obowiązek ? Jakie są konsekwencje nie sprawdzenia przesyłki przy kurierze?

Czytaj więcej...

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket