Nelro Data powiększyła ofertę o rozwiązania automatyki budynkowej ZeeGO.
Nowa marka sygnuje swoim logo zupełnie nowatorskie podejście do zarządzania budynkiem, tak aby użytkownicy wyraźnie odczuwali wzrost komfortu mieszkania i pełną automatyzację wszystkich funkcji, począwszy od oświetlenia czy ogrzewania, na bezpieczeństwie kończąc. Nelro Data otrzymała status wyłącznego dystrybutora oferty ZeeGO na terenie Polski.
– Większość „systemów” konkurencji opiera się na budowie modułowej i pozwala na samodzielny montaż. Idziemy do sklepu i kupujemy pudełko z zestawem modułów, wracamy do domu, podpinamy je do gniazdek zasilania, no i załóżmy, że to działa. Podstawą naszego rozwiązania jest dwutorowa komunikacja pomiędzy elementami systemu, która może odbywać się zarówno bezprzewodowo, jak i przewodowo, a także pełna integracja z innymi urządzeniami w danym budynku. Co prawda, montażem musi się zająć wykwalifikowany instalator, przez co koszt początkowy może być nieco wyższy, ale zyskujemy dwie wartości, których nie daje konkurencja. Po pierwsze: całkowitą, stale monitorowaną kontrolę kosztów zużycia energii. Po drugie: realizację praktycznie każdego założonego przez klienta scenariusza – ocenia Ziemowit Marcinkowski, jeden z pomysłodawców marki ZeeGO.
© 2024 InfoMarket